Laman Utama

PENGENALAN


Morifa Resources membekalkan peralatan serta jentera bagi sektor pertanian dan penternakan dan juga industri asas tani. Selain itu, kami juga adalah merupakan pembekal bagi pelbagai jenis baja tanaman organik, bio-organik, kompos, perapi tanah seperti zeolite, pembasmi penyakit organik untuk tanaman dan juga benih serta bongkah cendawan tiram kelabu siap matang.

Morifa Resources juga turut mempunyai kepakaran dalam pembinaan bengkel dan jalan ladang, rumah tanaman dan makmal cendawan, kandang kambing serta rumah burung walit yang dilengkapi dengan sistem teknikal yang berkesan.

Morifa Resources juga menyediakan perkhidmatan mencuci bangunan dan kawasan, pengindahan kawasan dan jalan serta pembinaan lanskap dan senitaman. Kami juga mengeluarkan dan memasarkan produk pencuci sendiri dengan jenama Morifa yang berkualiti dan berkesan serta mampu menandingi lain-lain jenama di pasaran.

Dalam usaha mempelbagaikan urusniaganya, Morifa Resources juga membekalkan baju kemeja-t, pakaian seragam, peralatan sukan, hadiah dan cenderamata korporat yang beraneka jenis. Kami juga turut menawarkan perkhidmatan serta kepakaran dalam pengurusan acara, pengelolaan kursus serta bengkel, juruperunding pembangunan pelancongan-agro dan juga katering.

Morifa Resources adalah perniagaan yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dan merupakan salah satu pembekal berdaftar untuk E-Perolehan serta memiliki status perniagaan 100% bumiputera.


MISI KAMI
 

Bagi memastikan bahawa perniagaan kami mampu bersaing di pasaran, kami berazam menjadikan Morifa Resources sebagai sebuah badan perniagaan yang menjalankan perniagaannya selaras dengan misi yang digariskan seperti berikut:

  • Menyediakan perkhidmatan dengan mengutamakan kepuasan pelanggan dan sentiasa berusaha mempertingkatkan mutu perkhidmatan
  • Memastikan bahawa kesemua produk yang dibekalkan menepati piawai dan berkualiti
  • Melaksanakan urusniaga secara telus, profesional dan menepati masa
  • Menyumbang ke arah memperkukuhkan kedudukan kewangan perniagaan

VISI KAMI

Morifa Resources berhasrat untuk menjadi sebuah badan perniagaan milik bumiputera yang mempunyai daya saing yang tinggi dan diuruskan secara profesional untuk setiap urusniaganya yang akan dicapai melalui pengurusan yang efisyen, cekap dan dedikasi bagi memastikan peningkatan mutu perkhidmatan yang berterusan dan komited ke arah kecemerlangan.


NILAI KAMI

Kepuasan pelanggan amat dititikberatkan melalui pembekalan produk-produk berkualiti serta penyediaan perkhidmatan yang unggul. Kami menguruskan perniagaan dengan berteraskan prinsip serta etika kerja yang profesional. Morifa Resources komited untuk melaksanakan perniagaan secara telus, cekap dan memenuhi permintaan pelanggannya dengan:


  • Memahami kehendak pelanggan
  • Menawarkan harga yang kompetitif
  • Menepati masa dalam setiap urusniaga
  • Memastikan produk yang dibekalkan menepati piawai dan bermutu
  • Memberikan khidmat selepas jualan
  • Menyediakan perkhidmatan yang mesra pelanggan
  • Mempertingkatkan kemampuan serta daya saing secara sihat